شناسهٔ خبر: 107728 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت/مسدود شدن موقت محور چالوس به علت ریزش کوه

اعلام وضعیت ترافیکی راههای استان مرکزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها و اعلام تردد روان در محورهای شمالی از مسدود شدن موقت محور چالوس محدوده سیاه بیشه به علت ریزش کوه خبرداد.

حمیدرضا فرامرزی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی در کشور، از تردد روان در تمامی محورهای اصلی کشور به خصوص در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت خبرداد.

به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در برخی از محورهای استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم و مرکزی وزش بادوگردوخاک گزارش شده است.

فرامرزی در ادامه گفت: آزادراه زنجان به تبریز به دلیل وقوع تصادف و واژگونی تریلی درکیلومتر یک مسدود بوده که طبق اعلام پلیس راه هم اکنون مسیر بازگشایی شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور  گفت: در حال حاضر محور چالوس محدوده سیاه بیشه به علت ریزش کوه موقتا مسدود شده است.

فرامرزی با اعلام محدودیت تردد با تغییر مسیر در استان مازندران گفت: در مازندران رو گذر محور ساری - نکاء محدوده سمسكنده به دلیل نشست روگذر مسدود و تردد از مسیر جایگزین، از دور برگردان محور نكا به ساری انجام می شود.