شناسهٔ خبر: 107749 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس اعلام کرد؛

تعویض و نوسازی شبکه آب شرب فرودگاه بین المللی شیراز

نوسازی شبکه آب شرب فرودگاه بین المللی شیراز مدیرکل فرودگاه های استان فارس از اجرای عملیات تعویض و نوسازی شبکه آب شرب فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد.

 به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا کریم آقائی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از اجرای عملیات تعویض و نوسازی شبکه آب شرب فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد.

کریم آقائی گفت: با توجه به فرسودگی شبکه آب شرب فرودگاه و لزوم نوسازی آن پس از گذشت حدود ۴۰ سال، با هماهنگی اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی طرح جمع آوری لوله های آزبست سیمانی و جایگزینی لوله های پلی اتیلن فشار قوی با هدف جلوگیری از هدر رفت آب ناشی از شکستگی های متعدد، آب رسانی به ترمینال در حال احداث بین المللی و افزایش ظرفیت تامین آب سالم و بهداشتی ترمینال های داخلی و خارجی و سایر اماکن فرودگاهی در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: اجرای عملیات تعویض و نوسازی شبکه آب شرب به طول حدود سه کیلومتر شامل اجرای کاترزنی، خاک برداری، لوله گذاری و آسفالت مسیر می باشد که در مدت زمان چهار ماه با نظارت اداره فنی و مهندسی این اداره کل به انجام خواهد رسد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها، کریم آقائی اظهار داشت: هزینه اجرای این پروژه بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌هاو ناوبری هوایی ایران تامین شده است.