شناسهٔ خبر: 107849 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابه جایی حدود ۴ میلیون تن کالا در استان اردبیل

کالای اساسی آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابه جایی حدود ۴ میلیون تن کالا و بار درسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین با بیان اینکه وضعیت حمل ونقل کالا در استان کاملا عادی و روان است ،عمده کالاهای جابه جاشده را سیمان،سیب زمینی،گازوئیل،آب معدنی ،گندم ،شمش آهن،بنزین و انواع هندوانه برشمرد.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل با اشاره به اینکه ۴ شهرستان اردبیل،پارس آباد،نمین و بیله سوار بیشترین میزان جابه جایی کالا را در سال گذشته به خود اختصاص داده اند تصریح کرد:در مدت یاد شده  ۲۷۸هزارو ۷۹۴ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است که در مقایسه با سال گذشته رشد خوبی را شاهد بودیم.

عضو شورای اداری استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده در حوزه کالا در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل همچنین از فعالیت ۲ پایانه کالا و ۱۲هزار و ۹۳۲ ناوگان در این حوزه خبرداد و از مردم ،صاحبان کالا و رانندگان درخواست کرد هرگونه انتقاد و شکایت خود را جهت رسیدگی به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری اطلاع دهند.