شناسهٔ خبر: 107888 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسال ۱۴۰۰ انجام پذیرفت:

تبدیل وضعیت استخدامی ۳۴ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان از تبدیل وضعیت۳۴ نفر از کارکنان این اداره‌کل درسال ۱۴۰۰،که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، ، تقی باقری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ و در چارچوب ضوابط و مقررات ابلاغی مدارک و مستندات ۳۸  نفر از کارکنان این اداره‌کل که دارای شرایط تبدیل وضعیت بودند ،بررسی و پس از انجام مراحل اداری و انجام استعلامات مربوطه از مراجع ذيصلاح ، اقدام لازم صورت پذيرفت.

 وی افزود: از این تعداد شماره مستخدم ۳۴ نفر نهایی و مورد تایید قرار گرفت که احکام تبدیل وضعیت آنان نیز صادر شد.  

 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی  اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان بیان داشت: از مجموع کارکنانی که احکام تبدیل وضعیت آنان صادر شده است، يك شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی آزمایشی و ۳۳  شماره مستخدم مربوط به تبدیل وضعیت ایثارگران به رسمی قطعی بوده است.  

 وی اذعان داشت: پیش بینی می‌شود شماره مستخدم ۴ نفر از کارکنان ایثارگر که تاکنون نهایی نشده است پس از رفع ایرادات و تکمیل مدارک تا پایان اردیبهشت نهایی و صادر شود.  

 باقری با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ نیز با اصلاحاتی تصویب و ابلاغ شده است، ضمن تبديل وضعيت تعداد ۵ نفر از كاركنان قراردادي و شركتي كه از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن حقوق و مزایا دریافت می‌کنند خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت احدي از کارکنان شرکتی ایثارگر سازمان ملی زمین و مسکن شاغل در این اداره کل در حال پیگیری بوده و در صورت حصول نتیجه اقدام مناسب در این خصوص انجام می‌پذیرد.

وی در پایان اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار تاکنون از مجموع کل ۲۷۱ نفر از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی ،   ۱۴۱ نفر رسمی قطعی و آزمایشی و پیمانی  هستند و سایرکارکنان در وضعیت سایر شرایط استخدامی است .