شناسهٔ خبر: 107889 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ایام اجرای طرح نوروزی صورت پذیرفت:

بازدید فنی بیش از ۱۴۸۷ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان جنوبی

مهدی گرجی- معاون حمل و نقل.jpg معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان جنوبی گفت:همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۸۷ بازدید فنی از ناوگان حمل و نقل عمومی در استان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی مهدی گرجی، معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی ۱۴۰۱ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای علاوه بر گشت‌های خود، نظارت بر سیستم حمل و نقل عمومی را نیز بر عهده دارد، بیان کرد: از ابتدای طرح یعنی ۲۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۷۸ دستگاه خودروی حمل و نقل عمومی در راه‌های استان مورد رصد و بازرسی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همراه داشتن اقلام ایمنی، وضعیت لاستیک‌ها، جعبه‌های کمک‌های اولیه، معاینه فنی ، رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا نمایان سازی سامانه نظارتی سپهتن در این بازدید مورد بررسی کارشناسان این اداره کل قرار می‌گیرند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

گرجی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استانی در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ ارجاع داده می‌شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل‌ها رای لازم صادر شود.

معاون حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: مباحث ایمنی جزء اولویت‌های نظارتی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.