شناسهٔ خبر: 107983 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته صورت پذيرفت:

نصب ۱۲كيلومتر نيوجرسي سطح محورهاي ارتباطي مازندران

مازندران- نصب نیوجرسی رئيس اداره ايمني و حريم اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اقدامات ايمن سازي وسيع و گسترده در سطح محورهاي ارتباطي استان در قالب نصب نيوجرسي به طول ۱۲ كيلومتر در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران ، محسن یمینی اظهار داشت : اين اداره كل در سال گذشته اقدام به نصب نيوجرسي به طول۱۲كيلومتر در محورهاي ارتباطی  قائمشهر _ ساری ، بابل _ آمل ،  آمل _ محمودآباد و نقاط پرتگاهی محور هراز نمود.

وی  افزود:  ايمن سازي محورهاي استان با توجه به تردد بالا و حضور ميليوني گردشگر و مسافر در اين استان يكي از برنامه هاي اصلي و مهم كاري اين اداره كل است.

یمینی در ادامه يادآور شد: اين اداره كل با بسيج و بكارگيري نيروهاي مجرب و كارآمد خود اقدامات وسيع راهداري در قالب حفظ و نگهداري راه هاي ارتباطي استان در سال گذشته به اجرا گذاشته است.

وي به تاثير مثبت اقدامات ايمن سازي راهها در كاهش سوانح رانندگي اشاره و خاطر نشان كرد: علاوه بر اقدامات ايمن سازي محورها مي توان با بكار گيري تمهيدات مهندسي كنترل و نظارت _ تبليغات كافي _ اطلاع رساني عمومي _ آموزش فراگير _ راهنمايي و ارشاد و بعضا تاديب خاطيان گامي به سوي ارتقاء‌ و اعتلاي فرهنگ ايمني و به تبع آن كاهش سوانح رانندگي برداريم.

رئيس اداره ايمني و حريم راه اين اداره كل درخصوص برنامه هاي اجرايي ايمن سازي راه هاي استان تصريح نمود : علاوه بر  اقدامات خط كشي ، احداث و نگهداری روشنايي ، ساماندهي نقاط پرتصادف و نصب علائم اخطاري و انتظامي ، نصب نيوجرسي در سطح محورهاي استان نمود.

انتهای پیام/