شناسهٔ خبر: 108000 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد؛

افزایش پروازهای هفتگی هما به پارس‌آباد مغان

هواپیمای ایران ایر پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» به فرودگاه شهدای پارس آباد مغان، از ۲۵ فروردین‌ماه سال جاری به این فرودگاه افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با توجه به وجود پروژه‌های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان، تبدیل شدن پارس‌آباد به قطب کشاورزی منطقه و حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران برای ایجاد فرصت‌های شغلی و تقاضای هموطنان ساکن این شهرستان و شهرهای همجوار، پروازهای هفتگی «هما» به این فرودگاه در دستورکار قرار گرفت.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروازهای «هما» از ۲۵ فروردین‌ماه سال جاری، دو پرواز در مسیر تهران به پارس‌آباد مغان در روزهای پنج‌شنبه و یک‌شنبه هر هفته انجام می‌شود. اولین پرواز طبق برنامه در روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین سال جاری با شماره ۳۴۳۱ در ساعت  ۸ و ۳۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرودگاه پارس‌آباد ترک و در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه در این فرودگاه به زمین خواهد نشست.

پرواز بازگشت در همان روز با شماره ۳۴۳۰ در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه پارس‌آباد پرواز و در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه در فرودگاه مهرآباد فرود خواهد آمد.

دومین پرواز «هما» از تهران به مقصد فرودگاه شهدای پارس‌آباد مغان در روز یک‌شنبه ۲۸ فروردین انجام خواهد شد.

پرواز روزهای یکشنبه با شماره ۳۴۳۱ در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه از فرودگاه مهرآباد پرواز و در ساعت ۱۰ و ۱۰ دقیقه وارد فرودگاه پارس آباد مغان می‌گردد.

پرواز بازگشت نیز در همان روز با شماره ۳۴۳۰ در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه فرودگاه پارس‌آباد را ترک و در ساعت ۱۲ و ۲۵ دقیقه در فرودگاه مهرآباد به زمین خواهد نشست.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در دی‌ماه سال ۱۳۹۶ اولین پرواز خود را به فرودگاه پارس‌آباد مغان انجام داد و پیش از این، در روزهای جمعه هر هفته در مسیر تهران به پارس‌آباد و بالعکس  پرواز می‌کرد.