شناسهٔ خبر: 108034 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداري استان عنوان نمود :

ارتقاء جاده هاي مازندران نيازمند عزم ملي است

مازندران - راهداری مدیر کل راهداري و حمل و نقل جاده اي مازندران خواستار توجه ويژه به محورهاي ارتباطي اين استان شد و عنوان نمود : ارتقاء جاده هاي مازندران نيازمند عزم ملي است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ، حسن جهانیان در خصوص ارتقاء و ايمن سازي محورهاي استان خاطر نشان ساخت: اقبال و استقبال عموم كاربران جاده اي براي تردد از سطح محورهاي مازندران بالاست ، از اين رو اميدواريم با برنامه ريزي و تلاش مضاعف بتوانيم سرعت قابل توجهي در روند اجرايي اين پروژه داشته باشيم.

وی به اقدامات ايمن سازي در سطح محورهاي استان اشاره و افزود : با توجه به تردد ميليوني مسافر و گردشگر اقدامات وسيع و گسترده اي در خصوص ايمن سازي محورهاي مازندران در قالب اجراي روكش آسفالت ، خط كشي ، نصب علائم ، اَشكار سازي نقاط پر حادثه و ... به اجرا در آمده است.

جهانیان يادآور شد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه ها ، اميد آن است در سال جاري هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه هاي مذكور باشيم ، چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

,وی ادامه داد : این اداره کل علاوه برروکش آسفالت راههای حوزه استحفاظی به منظور جلوگیری از سوانح رانندگی و افزایش ضریب ایمنی محورهای تحت پوشش خود اقدامات گسترده ای در سال جاری مانند جلو گیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، جمع آوری تابلو های غیر مجاز ،پاکسازی حریم راه از زباله و نخاله ساختمانی، علف تراشی ، اقدامات ایمن سازی از قیبل نصب علایم ، نصب چراغ چشمک زن و رفع خاموشی و ترمیم روشنایی را در دستور کار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در خاتمه گفت: هدف نگهداري راه ، تقليل ميزان خرابي راه و افزايش عمر آن ، كاهش هزينه هاي استهلاك وسايل نقليه با تأمين سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنين ايجاد شرايط مناسب جهت رسيدن به موقع به مقصد با تأمين ايمني است.