شناسهٔ خبر: 108037 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی:

وزارت راه و شهرسازی تمام قد کنار سرپرست شرکت فرودگاه‌ها ایستاده است

جلسه معارفه یوسف پور آذری- اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: مقام عالی وزارت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی تمام قد در کنار سیدی سرپرست شرکت فرودگاه‌ها ایستاده اند تا مشکلات موجود در صنعت فرودگاهی حل و برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه معارفه هادی یوسف پور آذری به عنوان‌ عضو جدید هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری و هوایی ایران با حضور حمیدرضا سیدی سرپرست شرکت فرودگاهها، ایمان اسلامیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب، سرپرست اداره کل بازرسی این وزارتخانه، حسین اسفندیاری، ابراهیم مرادی و محمد امیرانی اعضای هیات مدیره و مسعود نیکبخت و علی شورمیج معاونان حوزه عملیات هوانوردی و توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی در جلسه معرفی عضو جدید هیات مدیره، از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: مقام عالی وزارت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی تمام قد در کنار آقای سیدی ایستاده اند تا مشکلات موجود در صنعت فرودگاهی حل و برطرف شود.

وی با بیان اینکه فرودگاه نقطه آغازین تماس بین المللی و به نوعی نماینده ۸۰ میلیون ایرانی است، اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش سرپرست شرکت فرودگاه‌ها و مجموعه وزارت راه و شهرسازی کیفیت موجود در فرودگاه‌ها افزایش یابد.

اسلامیان گفت: دولت سیزدهم وارث انباشتی از مشکلات است و محدودیتهای موجود نیز کار را سخت می کند اما ان شاالله با اجماع حاکمیتی و قدرت تدبیر آقای سیدی، مشکلات برطرف شود و همگی دست در دست یکدیگر به پیش برویم.

حضور یوسف پور آذری در هیات مدیره به مثابه خون تازه در پیکره شرکت فرودگاه‌ها ست

وی در معرفی یوسف پورآذری به عنوان عضو جدید هیات مدیره، وی را فردی بسیار توانمند، خوشنام و یک مدیر خلاق و با تدبیر یاد کرد.

وی با بیان اینکه آقای یوسف پور آذری، مرد ساعات و روزهای پرتنش و بحرانهاست، اظهار داشت: توان بالای وی در تدبیر و خلاقیت در اوج بحران، ان شاالله منشا اثر در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوابی ایران خواهد شد.

اسلامیان اظهار امیدواری کرد؛ حضور یوسف پورآذری به مثابه تزریق خون تازه در پیکره این شرکت باشد و ایشان نیز از گنجینه تجربیات و علم هیات مدیره شرکت بهره مند شوند.

از ظرفیت وزارتخانه برای دستیابی به اهداف شرکت فرودگاه‌ها بهره خواهیم برد

یوسف پورآذری، عضو جدید هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها در مراسم معارفه خود گفت: خانواده صنعت فرودگاهی یک خانواده معظم و متخصص است و انجام وظیفه در آن برای من افتخار است.

وی گفت: تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا از ظرفیتهای وزارتخانه و تیم مدیریتی برای هم افزایی به منظور دستیابی به اهداف شرکت فرودگاه‌ها استفاده ببریم.

یوسف پور آذری از زحمات علی رستمی، عضو پیشین هیات مدیره نیز قدردانی و اظهار امیدواری کرد؛ به خوبی پاسخگوی اعتماد وزیر محترم راه و شهرسازی باشم.

تاکید بر رفع کمبود نیروی انسانی و ضرورت بهره مندی از تجربیات مدیریتی

به گزارش شرکت فرودگاهها ، در این جلسه همچنین اسفندیاری بر ضرورت استفاده از تجربیات بدست آمده در عرصه مدیریتی شرکت فرودگاه‌ها تاکید کرد و امیرانی نیز سرمایه اصلی شرکت را نیروی انسانی متخصص دانست و اظهار امیدواری کرد که کمبود نیروی انسانی تا حد امکان برطرف شود.

گفتنی است؛ هفته آینده در مراسمی از علی رستمی، عضو پیشین هیات مدیره شرکت قدردانی خواهد شد.