شناسهٔ خبر: 108040 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران:

بازدید فرماندار قرچک از پروژه در حال ساخت نهضت ملی مسکن/ تاکید برخدمات رسانی دستگاهها

نهضت ملی مسکن قرچک.jpg رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از بازدید فرماندار قرچک از پروژه در حال ساخت نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، مجتبی صادقی رئیس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران گفت: علیرضا خاتمی نژاد فرماندار قرچک از چهار بلوک ۸۴ واحدی پروژه بازدید کرد، پروژه ای که ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پروانه آن اخذ شده است.

وی افزود: عملیات فونداسیون سه بلوک در مرحله تکمیل است و بتن ریزی دیوارها و سقف دو بلوک دیگر در دو طبقه به اتمام رسیده است.

صادقی ادامه داد: ساماندهی متقاضیان واجد شرایط در این پروژه انجام شده  و تخصیص واحدها صورت گرفته است.

ریبس راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران اضافه کرد: فرماندار قرچک علاوه بر بازدید از این پروژه از سایر اراضی پیشنهادی طرح نهضت مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان قرچک با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت به دلیل نزدیکی به تهران و دارا بودن امکانات و زیرساختها و توسعه فعالیتهای تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان شرایط فعال برای استقرار جمعیت دارا است و اگر تعامل دستگاههای خدمات رسان و مسئولین ذیربط شهرستانی همیار این پروژه باشد،شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان خواهیم بود.

لازم به ذکر است خاتمی نژاد فرماندار قرچک به دستگاههای خدمات رسان دستور داد نهایت تعامل را با این پروژه داشته باشند.

وی یکی از مهمترین مسئولیتهای دولت سیزدهم را تحقق وعده تامین زمین و ساخت مسکن اقشار کم درآمد عنوان کرد و گفت: مدیران انقلابی شهرستان در این زمینه به شرایط ساخت پروژه کمک خواهند کرد.