شناسهٔ خبر: 108043 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی اسلامشهر در انتظار تعامل مسئولان / متقاضیان قسط سوم را پرداخت کنند

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: برای فعال ترین پروژه نهضت ملی مسکن استان تهران در ۲۰ بلوک عملیات اجرایی هنوز پروانه ساختمان صادر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: پروژه نهضت ملی مسکن اسلامشهر با یک جانمایی خوب در محله واوان اسلامشهر و با مصالح و کیفیت خوب در حال اجرا است، این در حالی است که علی رغم پرداخت موارد قانونی شهرداری اسلامشهر، هنوز این پروژه پروانه ساختمانی ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ضمن یادآوری تاکیدات استاندار تهران در جلسات متعدد شورای مسکن از فرمانداری شهرستان اسلامشهر خواست یکی از مهم ترین پروژه های دولت سیزدهم در اسلامشهر با دید تعامل و همیاری بیشتر نگریسته شود.

وی گفت: شرکت های آریا عمران پارس با ۶۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۱ درصدی و شهاب سازه با ۲۰۰ واحد مسکونی و پیشرفت ۱۹ درصدی مراحل پیشرفت را به صورت پلکانی طی کرده اند وهم اکنون ۱۲۰ واحد تولیدی در مرحله سقف بوده و سایر واحدها نیز در دست ساخت است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ارسال پیامک سوم به متقاضیان سایت اسلامشهر و فرصت پرداخت قسط سوم تا پایان فروردین ماه خبر داد و گفت: تسهیلات مصوب برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان است بانک مسکن متناسب با پیشرفت مرحله به مرحله پروژه دریافت این تسهیلات را برای انبوه سازان این پروژه آزاد می کند که در این زمینه نیز بانک مسکن همکاری بسیار خوبی با پروژه دارد.

وی عدم همراهی مسئولین دستگاههای خدمات رسان را عامل کاهش سرعت روند اجرایی پروژه اعلام و تصریح کرد: انتظار می رود تمام مسئولان در ساختار دولت سیزدهم برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن وخدمات رسانی به اقشار محروم و کم درآمد همنوا و هم صدا باشند.

در پایان محبت خواه از آمادگی این اداره کل برای رایزنی و پی گیری جهت سرعت بخشی به این پروژه خبر داد.