شناسهٔ خبر: 108069 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان خبرداد:

فرود اضطراری پرواز کیش- تهران به دلیل نقص فنی در فرودگاه بین المللی اصفهان

فرودگاه اصفهان مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: هواپیمای شرکت آتا مسیر كیش به تهران به دلیل نقص فنی با اعلام وضعیت اضطراری شب گذشته در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

حسن امجدی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در‌گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اظهار کرد: پرواز شماره ٥٧١٣ شركت هواپیمایی آتا مسیر كیش به تهران به دلیل از دست دادن یکی از موتورها با اعلام وضعیت اضطراری شب گذشته به سلامت در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: ۱۷۴مسافر و خدمه پروازی در ساعت ٣:٢٠ بامداد امروز چهارشنبه ۱۴۰۰/١/۲۴ با پرواز جایگزین اصفهان را به مقصد تهران ترك کردند.

به گفته امجدی با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه اصفهان در مرکز کشور، فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان فرودگاه بین المللی و مجهز به سامانه های فرودگاهی و هوانوردی در مرکز کشور، وظیفه پشتیبانی از بخش اعظمی از پروازهای داخلی و بین المللی کشور را برعهده دارد به طوری که در حال حاضر به عنوان فرودگاه احتیاطی اغلب فرودگاه‌های مهم و اصلی از جمله فرودگاه های بین المللی امام خمینی (ره)، مهرآباد، شیراز، یزد و اهواز و... ایفای نقش می کند.

انتهای پیام/