شناسهٔ خبر: 108076 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد؛

برقراری مجدد پروازهای «هما» به خوی

فرودگاه خوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از تاریخ ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری پروازهای خود در مسیر تهران به خوی و بالعکس را مجدداً برقرار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در برنامه پروازی فصل تابستان برقراری مجدد پرواز در مسیر تهران- خوی در دستور‌کار قرار گرفته است.

براساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، از روز شنبه ۲۷ فروردین‌ماه سال جاری دو پرواز در روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته در مسیر تهران به خوی برقرار خواهد شد.

 اولین پرواز طبق برنامه در روز شنبه ۲۷ فروردین سال جاری با شماره ۳۳۰۵ در ساعت ۱۴ و ۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را ترک خواهد کرد و درساعت ۱۶ و ۵ دقیقه در فرودگاه خوی به زمین خواهد نشست.

 پرواز بازگشت در همان روز با شماره ۳۳۰۴ در ساعت ۱۶ و ۳۵ دقیقه از فرودگاه خوی پرواز و در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد می‌شود.

دومین پرواز مسیر تهران به خوی در روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه انجام می‌گردد؛ پرواز رفت با شماره ۳۳۰۵ در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه فرودگاه مهرآباد را ترک و در ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه وارد فرودگاه شهر خوی خواهد شد.

پرواز بازگشت این پرواز نیز در همان روز با شماره ۳۳۰۴ در ساعت ۱۳ و ۲۵  دقیقه فرودگاه خوی را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک و در ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه وارد فرودگاه مهرآباد می‌گردد.

گفتنی است آخرین پرواز «هما» به فرودگاه خوی در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ انجام شده بود که به درخواست هموطنان مقیم ساکن این استان برای برقراری مجدد این مسیر پروازی، در سال جاری تعداد پروازهای «هما» به این فرودگاه به ۲ روز در هفته افزایش یافت.