شناسهٔ خبر: 108090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مديركل راه وشهرسازي خراسان رضوي برگزار شد؛

اولين جلسه شورای عفاف و حجاب اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي

شوراي عفاف و حجاب خراسان رضوي (1).jpg اولين جلسه شورای عفاف و حجاب اداره كل راه وشهرسازي خراسان رضوي در سال جاري برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازي (خراسان رضوي)، عباس يوسف زاده مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوي در این جلسه با بیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت، آن را عاملی جهت دفع فساد از خانواده و اجتماع معرفی کرد.

وي عنوان کرد: مساله عفاف و حجاب تنها مختص بانوان نيست بلكه همچنان‌ که خانم‌ها موظفند در عفاف خود کوشا باشند به مردان نیز حفظ عفاف و برخورد مناسب در جامعه توصیه شده است.

وی به اهمیت مسئله نماز در ادارات و در بين خانواده كاركنان اشاره و بیان کرد: بايد فضايي فراهم شود تا بحث نماز، امر به معروف و مخصوصاً مسئله عفاف و حجاب در اداره به شكلي كه كاركنان پذيراي اين امر باشند صورت گيرد.

حجت الاسلام غلامعلي سليماني مسوول تبليغات اسلامي اداره كل راه  وشهرسازي خراسان رضوي نيز ضمن ارائه شرح مختصری از اقدامات شورای فرهنگی اداره كل، گفت: برپایی نشست‌های تخصصی حجاب و عفاف از جمله کارهایی است که این شورا در راستای آشنایی هرچه بیشتر کارکنان این اداره کل با فرهنگ حجاب و عفاف و ضرورت‌های ترویج آن برگزار مي كند.

در پايان اين جلسه اعضاء پيشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه کردند.