شناسهٔ خبر: 108142 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در یک سال گذشته انجام شد؛

نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در جاده های ایلام

نیوجرسی.jpg مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از نصب ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی(نیوجرسی) در محورهای مواصلاتی استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزراش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی ( راهداری ایلام)؛ نورالله دلخواه افزود: سال گذشته با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های مواصلاتی استان نصب شده است.

وی افزود: راه های ارتباطی این استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از شناسایی نقاط حادثه خیز استان با همکاری پلیس راه استان ایلام در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمام تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

دلخواه، شانه سازی، لکه گیری، خط کشی، نصب تابلو و علائم راهنمایی را از دیگر اقدامات زودبازده این دستگاه اجرایی عنوان و گفت: ۶ هزار و ۱۸۰ عدد نصب و تعمیر تابلو علائم ایمنی و شناسایی تجاوز به حریم ۱۳۸ عدد از جمله اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در سال گذشته بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت (سال گذشته ) یک هزار و ۶۵۰ کبلومتر خط کشی، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل و بیش از ۷۳۶ هزار مترمربع آزادسازی حریم انجام شده است