شناسهٔ خبر: 108145 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت راه‌کلا به سپاه‌دانش شهرستان بابل

مازندران - ابراهیمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهر ستان بابل از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت راه روستایی ، راه کلا به سپاه دانش شهرستان بابل به طول حدود ۱ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران، یاسر ابراهیمی اظهار داشت: مازندران به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی و جغرافیایی و حجم بالای گردشگر و مسافر دارای راه های ارتباطی پر اهمیتی می باشد.

وی تصریح کرد : راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

ابراهیمی خاطر نشان ساخت : از این رو این اداره اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی در دست اجرا داشته که از جمله می‌توان به عملیات لکه گیری محور کوهستانی گلوگاه به فیروز جاه به طول ۲۵ کیلومتر اشاره کرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل در ادامه به بخشی از فعالیت های کاری این اداره در بخش ایمن سازی راه های حوزه استحفاظی اشاره و اظهار داشت : مرمت و بهسازی و تثبیت نقاط رانشی راه ، بهسازی ، مرمت ، لایروبی تنقیه آبروها ، اجرای کانال بتنی ،احداث دیوار حفاظتی ، زیر سازی و زهکشی  و روکش آسفالت ، از جمله پروژه های اجرایی این اداره بوده که در سال جاری به منظور بالا بردن ضریب ایمنی راه‌ها به اجرا در آمد.

ابراهیمی ادامه داد: اقداماتی از قبیل اجراي خط كشي،نصب علائم،اَشكارسازي نقاط پرحادثه، شانه سازی ، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... در سطح جاده های این شهرستان با جدیت در دست اجراست.

انتهای پیام