شناسهٔ خبر: 108157 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی:

آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه برگزار شد

تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی کرمانشاه مراسم تکریم و معارفۀ مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و معاون عمرانی استاندار، و مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،ایمان اسلامیان معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی در کرمانشاه گفت : خوشبختانه با تعامل و هم رأیی خاصی که در استان کرمانشاه دیده میشود ، میتوان یک پشتیبانی دلگرم کننده ،برای حمایت از مدیران منتخب را شاهد بود.به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،ایمان اسلامیان معاون وزیر راه و شهرسازی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی در کرمانشاه گفت : خوشبختانه با تعامل و هم رأیی خاصی که در استان کرمانشاه دیده میشود ، میتوان یک پشتیبانی دلگرم کننده ،برای حمایت از مدیران منتخب را شاهد بود.

 وی افزود: وزارت راه و شهرسازی نقش بسزایی که در مدیریت حمل و نقل و همچنین صادرات و واردات و به تبع تولید ناخالص ملی دارد ، که این مهم در استان کرمانشاه با بالاترین مرز مشترک با کشور عراق و همچنین خدمات رسانی به زائرین عتبات و عالیات از بزرگراه کربلا بیش از پیش چشم نوازی میکند و این مهم وظیفه بنده و مهندس آهکی را سنگین تر خواهد کرد.

اسلامیان با بیان این که ساخت مسکن جزء اولویت های جدی دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد، عنوان کرد: مسکن صرفاً یک موضوع اقتصادی نیست، وقتی سهم هزینۀ مسکن در سبد هزینه های مردم بالا رود، هنگامی که نرخ امید خانه دار شدن در کشور بالا رود، موضوع مسکن دیگر اقتصادی نیست؛ بلکه یک موضوع حاکمیتی و امنیتی است، که باید به سرعت و قاطعیت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اسلامیان ادامه داد: ساخت مسکن مورد تاکید مقام معظم رهبری، مقام عالی رئیس جمهور و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی است که قطعاً با اجرای طرح نهضت ملی مسکن بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه در کشور حل خواهد شد.

 همچنین، منوچهرفخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در این آیین افزود: اینکه وزارت راه و شهرسازی به تخصص یکایک مدیران و پرسنل خود اشراف داشته تا جایی که مدیران هر استان را از بدنه خود مجموعه انتخاب کند جای تقدیر دارد چرا که اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ادارات با پتانسیل مدیریتی مجرب و قوی بوده و همچنان میتواند در عرصه مدیریتی یاریگر خیلی از دستگاههای اجرایی زیر مجموعه خود باشد.

فخری در ادامه همچنان به میدان دادن به پیمانکاران بومی و استفاده از مصالح تولید داخل استان تأکید و در پایان رسیدگی به بافت فرسوده شهر را بسیار با اهمیت خواند.

 در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از خدمات مسعود شریفی به عنوان مدیرکل سابق تقدیر و مهرداد آهکی مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کرمانشاه معارفه شد.