شناسهٔ خبر: 108160 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری الیگودرز خبر داد:

پاکسازی ۳۸کیلومتر از حریم راه‌ها در طرح نوروزی

پاکسازی ۳۸کیلومتر از حریم راه‌ها در طرح نوروزی الیگودرز.jpg در قالب طرح نوروزی ۱۴۰۱ بیش از ۳۸کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان الیگودرز پاکسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(لرستان)، غلامعباس عباسی با اشاره به عملکرد نوروزی الیگودرز گفت: با توجه به ضرورت پاکسازی و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی در طرح نوروزی، در قالب این طرح بیش از ۳۸کیلومتر از حریم راه‌های شهرستان الیگودرز پاکسازی شد.

وی اظهار داشت: نصب ۵۸ عدد جداکننده (استوانه ایمنی)، تسطیح و رگلاژ شانه محورهای اصلی الیگودرز-خمین و الیگودرز- اصفهان و محور فرعی الیگودرز به شول‌آباد جمعا به طول ۶۳کیلومتر، نصب سه عدد سرعتکاه در محورهای اصلی از جمله محور سه‌راهی شول‌آباد در طول طرح نوروزی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز افزود: شست‌وشوی علائم ایمنی جاده‌ای در محورهای اصلی و فرعی به طور مستمر،  لکه‌گیری و چاله‌گیری با آسفالت سرد به میزان ۵۰ تن، تسطیح شانه به طول شش کیلومتر، نصب ۱۲ عدد بنر اطلاعاتی در ورودی شهر و کمربندی شهید شمس، خط کشی محور اصلی با همکاری اداره ایمنی راه و حریم و اخطار به متجاوزان حریم راه به تعداد ۱۹مورد نیز در طول طرح نوروزی صورت گرفته است..

عباسی اظهار داشت: در راستای نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی کالا و مسافر در ایام نوروز با برقراری گشت‌های کنترلی مشترک با پلیس راه موفق به شناسایی یک فقره تخلف اضافه تناژ، دو فقره تخلف ناوگان اتوبوسی از طریق سامانه سپهتن، سه مورد تخلف عدم حضور مدیر فنی در شرکت‌های حمل و نقل و تعداد هشت فقره بار فاقدبارنامه شدیم که متخلفان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شدند.