شناسهٔ خبر: 108163 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری پلدختر خبر داد:

ساماندهی و نصب ۱۸۵ عدد تابلو و علائم ایمنی در طرح نوروزی

ساماندهی و نصب ۱۸۵ عدد تابلو و علائم ایمنی در طرح نوروزی پلدختر.jpg در طرح نوروزی ۱۴۰۱ بیش از ۱۸۵ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در راه های شهرستان پلدختر ساماندهی و نصب شد‌ه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، روح‌اله شریف‌زاده گفت: با توجه به اهمیت ایمن‌سازی محورها در طرح نوروزی ۱۴۰۱، ۱۵۷ عدد انواع تابلو و علائم ایمنی در راه‌های شهرستان پلدختر ساماندهی نصب و ۲۸ تابلو نیز نصب شد‌ه است.

وی با اشاره به برقراری گشت‌های شبانه‌روزی گفت: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱، گشت‌های مستمر و شبانه روزی با استقرار چهار اکیپ فعال در محورهای اصلی و فرعی برقرار شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پلدختر؛ نصب بنرهای هشداردهنده ایمنی به تعداد ۲۰ مورد، شست‌و‌شوی تابلو و علائم ایمنی به تعداد ۴۲۰ عدد، لکه‌گیری و چاله‌گیری محورهای مواصلاتی به میزان ۲۵ تن و هشت فقره اخطار به متجاوزین حریم قانونی راه را از دیگر فعالیت‌های این اداره در طرح نوروزی امسال عنوان کرد.

وی گفت: همچنین در این مدت جوشکاری و محکم کاری ۳۵ شاخه گاردریل، رنگ‌آمیزی و آشکارسازی هشت سرعتکاه ایمنی، ایمن‌سازی نقاط حاثه‌خیز و پرتگاهی در محورهای اصلی و فرعی با ایجاد چهار کیلومتر هره خاکی و بازسازی گاردریل‌های تصادفی در محورهای اصلی  به تعداد ۲۸ شاخه انجام گرفته است.

شریف‌زاده بازدید از مجتمع‌های خدماتی‌ رفاهی بین‌راهی طی چهار مرحله، بازدید و نظارت بر شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در پنج مرحله، کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی به تعداد ۲۳۰ دستگاه و اجرای طرح کنترل مبدا و مقصد ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح جاده‌های کشور در سطح شهرستان پلدختر را به عنوان‌ بخش دیگری از عملکرد نوروزی این شهرستان برشمرد.