شناسهٔ خبر: 108197 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» اعلام کرد؛

افزایش تعداد پروازهای «هما» به کویت

 فرودگاه اصفهان  در تعطیلات عید نوروز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از ۲۸ فروردین‏ ماه سال جاری، تعداد پروازهای خود را از فرودگاه‌های اصفهان و شیراز به مقصد فرودگاه کویت افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در برنامه پروازی فصل تابستان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزایش تعداد  پرواز به کویت در دستور‌کار قرار گرفته است.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» از ۲۸ فروردین‏ ماه سال جاری، تعداد پروازهای خود را از فرودگاه‌های اصفهان و شیراز به مقصد فرودگاه کویت افزایش می‌دهد. این افزایش شامل دو پرواز هفتگی است که به صورت دو مسیر شیراز- کویت- اصفهان - شیراز و شیراز- اصفهان- کویت - شیراز به ترتیب در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌شود.

اولین پرواز برنامه‌ریزی شده این مسير از فرودگاه شهید دستغیب شیراز در روز یکشنبه ۲۸ فروردین‌ماه سال جاری با شماره پرواز ۶۶۵ در ساعت ۱۸ و ۴۰ دقیقه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ فرودگاه شیراز را به مقصد فرودگاه کویت ترک می‌کند و در ساعت ۱۸و ۳۵ دقیقه (به وقت محلی) در این فرودگاه به زمین  می‌نشیند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، بازگشت این پرواز به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان است.

پرواز بازگشت این مسیر از فرودگاه کویت در ساعت ۱۹ و ۳۵ دقیقه (به وقت محلی) با شماره پرواز ۶۶۶ خواهد بود که در ساعت ۲۲ و ۳۵ دقیقه وارد فرودگاه اصفهان می‌شود. ادامه مسیر این پرواز از اصفهان به شیراز در ساعت ۲۳ و ۳۵دقیقه با شماره  پرواز ۴۷۰ انجام و در ساعت ۴۵ دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیرازمی‌شود.

گفتنی است مسیر پروازی شیراز - کویت -اصفهان -شیراز دومین پرواز برنامه‌ریزی شده به مقصد کویت  است. شروع این مسیر از شیراز به فرودگاه کویت خواهد بود. این پرواز در روز چهارشنبه ۳۱ فروردین‌ماه سال جاری با شماره پرواز ۴۷۱ در ساعت ۱۸ و۵۰ دقیقه از فرودگاه شیراز پرواز و در ساعت ۲۰ وارد فرودگاه اصفهان‌ می‌شود. در ادامه در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه با شماره پرواز ۶۶۷ اصفهان را به مقصد فرودگاه کویت ترک و در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه ( به وقت محلی) در فرودگاه کویت به زمین می‌نشیند.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۶۶۴ در ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه(به وقت محلی) خواهد بود که فرودگاه کویت به مقصد شیراز را ترک می‌کند و در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد وارد فرودگاه شیراز می‌شود.

شایان ذکر است فرودگاه کویت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین نقاط پروازی «هما» در منطقه خاورمیانه است. هم‌اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ايران «هما» از فرودگاه‌های آبادان، اهواز، لار و مشهد به فرودگاه کویت پرواز می‌کند.