شناسهٔ خبر: 108200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی خلخال خبر داد:

اختصاص ۶ هزار مترمربع زمین برای احداث دو هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرخلخال

فردین مولایی رییس اداره راه و شهرسازی خلخال رییس اداره راه و شهرسازی خلخال گفت: ۶ هزار مترمربع زمین برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر خلخال در اختیار بنیاد مسکن گذاشته شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل) ، فردین مولایی رییس اداره راه و شهرسازی خلخال با اعلام این مطلب اظهار کرد: از آغاز زمان ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ، بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت : برای احداث دو هزار واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن ،  ۶ هزار متر مربع زمین در شهر خلخال از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برای احداث این واحدها در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان گذاشته شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی خلخال افزود: امسال در نظر داریم حداقل یک هزار واحد مسکونی را در قالب این طرح  احداث کنیم ، هم اکنون ۱۴۰ واحد مسکونی در ۲ فاز در این شهر در حال اجرا است.

مولایی با بیان اینکه ملاک بهره مندی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن واریز به موقع آورده و سهم متقاضی به شماره حساب‌های اعلام شده است، گفت: از آغاز ثبت نام در این طرح تاکنون تعداد بسیار معدودی اقدام به واریز آورده خود به شماره حساب های اعلام شده کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از۱۰۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده اند ادامه داد: متقاضیان این واحدها در صورت پرداخت سهم آورده خود که در مقاطع زمانی مختلف از آنها اخذ خواهد شد به عنوان متقاضی اصلی و واقعی شناخته می‌شوند .