شناسهٔ خبر: 108230 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

تعطیلی ۴.۵ ساعته پرواز در فرودگاه‌های تهران‌

فرودگاه مهرآباد معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها گفت: همزمان با روز ارتش و اجرای رژۀ هوایی نیروهای مسلح در روز دوشنبه ۲۹ فروردین، پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه‌های داخل TMA   تهران از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود نیک بخت معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت:همزمان با روز ارتش و اجرای رژۀ هوایی نیروهای مسلح در روز دوشنبه ۲۹ فروردین، پروازهای مسافربری، باری، آموزشی و تفریحی در فرودگاه های حضرت امام‌خمینی(ره)، مهرآباد، پیام و سایر فرودگاه های واقع در TMA تهران، از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد: این رژه هوایی که نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، با هماهنگی نزدیک فیمابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام می‌شود و به‌ همین منظور و در جهت حفظ ایمنی پروازهای شرکت کننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های داخل TMA  تهران (شامل فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) ، پیام و ...) از ساعت ۷ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین (غیر از پروازهای شرکت کننده در رزمایش) بسته اعلام شده است.

به‌گزارش شرکت فرودگاه‌ها،نیک بخت افزود: پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی بین المللی، به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده که در این ساعات، پروازهای مسافری و باری انجام نمی شود.

یادآور می‌شود، مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ تماس حاصل نمایند.