شناسهٔ خبر: 108254 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی:

پیشرفت ۶٠ درصدی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار

تقاطع غیرهمسطح مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار از تکمیل ساخت این ابنیه فنی تا هفته دولت امسال خبر داد و گفت: روند اجرای پروژه‌های راهسازی همراه با کیفیت سرعت گرفته و پیشرفت اجرایی طرح ساخت تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار که از شهریور سال گذشته شروع شده کم نظیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی) سیدمحسن حمزه‌لو با تاکید بر اینکه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار یکی از معضلات ترافیکی در کریدور بزرگراهی غرب کشور حل می‌شود، افزود: از روز گذشته عمليات شمع‌کوبی در این تقاطع اجرا می‌شود و اعتبار پروژه ۶٠٠ میلیارد ریال برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربايجان‌غربی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تشدید فعالیت‌های راهسازی در کریدور بزرگراهی غرب کشور به عنوان ا‌ولویت ا‌‌ول استان در حوزه حمل و نقل جاده‌ای از قسمت‌های گوناگون بزرگراه ارومیهمهابادمیاندوآب بازدید کرد و گفت: امسال عملیات در بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب حدفاصل سه‌راهی دارلک مهاباد، ترشکانمهاباد و دارلک_ترشکان در مجموع ١٧ کیلومتر اجرا می‌شود.

حمزه‌لو ادامه داد: امسال عملیات ساخت و توسعه در کریدور بزرگراهی غرب کشور و راههای اصلی با بسیج امکانات و منابع ملی و استانی تشدید شده و برابر برنامه ریزی به عمل تا هفته دولت در فازهای مختلف بیش از ۵۰ کیلومتر افتتاح می‌شود. 

وی گفت: تمامی کارگاه‌های راهسازی در قسمت‌های باقی‌مانده کریدور و برخی از راههای منتهی به پایانه های مرزی و راههای اصلی در قالب بیش از ۳۰ کارگاه فعال هستند.

سال گذشته، ٨٨ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در آذربايجان‌غربی به بهره برداری رسید.
در این بازدید که مدیرعامل شرکت گاز استان نیز حضور داشتند برخی از موانع اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه‌راهی محمدیار مطرح و تصمیم‌های لازم گرفته شد.