شناسهٔ خبر: 108371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان گچساران خبر داد؛

تحول در حوزه راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان گچساران با ۱۲ پروژه

عوض زاذه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: امسال در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه و بویراحمد)رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: امسال در این شهرستان ۱۲ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد و ۷۳۹ میلیون ریال درحوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دست اجرا است.

یعقوب عوض زاده با بیان اینکه اعتبار پنج طرح از محل اعتبارات ملی تامین شده است افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده همه این طرح‌ها تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی طرح های بهسازی جاده پشه کان به طول ۲ کیلومتر، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی سراب و اجرای شبکه روشنایی پل پاسگاه عبدالهی و تقاطع غیر همسطح خیرآباد نیز به زودی آغاز می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران با بیان اینکه هم اکنون بهبود کیفیت روشنایی جاده باشت، گچساران-دهدشت به طول ۲۸ کیلومتر در دست اجرا است، گفت: بهسازی جاده نیمدور- اسپر -موگ با پیشرفت کاری ۷۰ درصد و اعتبار پنج میلیارد ریال، بهسازی آسفالت راه‌های روستایی آبچیرک، آب توت، آبرزی و پاکوه به طول ۳ کیلومتر نیز در دست اجرا است.

عوض زاده تعمیر و بازسازی ساختمان پلیس راه گچساران - شیراز با ۲۰ درصد پیشرفت کاری، لکه گیری و روکش آسفالت پل بریم باشت - گچساران - خیر آباد به طول پنج کیلومتر با پیشرفت کاری ۹۵ درصد نیز از دیگر طرح‌های در دست اجرای حوزه راه این شهرستان است.