شناسهٔ خبر: 108380 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

محدودیت ترافیکی راه‌های کشور طی سه روز آینده/ ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در برخی از محورهای شمالی

محدودیت تردد درکلیبر آذربایجان شرقی.jpg مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های بین استانی را تا روز شنبه، سوم اردیبهشت ماه، تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های بین استانی را تا روز شنبه، سوم اردیبهشت ماه، تشریح و اعلام کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ روز شنبه، از محورهای کرج – چالوس ، هراز ، فیروزکوه و محور تهران – سمنان– مشهد و برعکس ممنوع است.

براساس این اطلاعیه، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود. 

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه است. 

همچنین در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت۱۶ تا ۲۲ روزهای جمعه و شنبه در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.​

براساس این گزارش تردد كليه كاميون‌ها و كاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۱ فروردین ماه و همچنين از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع است و اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می‌شود..