شناسهٔ خبر: 10844 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

افتتاح یک قطعه از آزادراه ساوه- همدان / سیاست دولت کلنگ زنی‌های جدید نیست

علي نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سیاست دولت کلنگ زنی نیست،‌ گفت: در هفته دولت با حضور رییس جمهور یک قطعه از آزادراه ساوه- همدان افتتاح می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي علی نورزاد،‌‌ مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه ۲۸ کیلومتر از این آزادراه توسط رییس جمهور افتتاح می شود،‌ به ايلنا گفت:‌ کل طول مسیر آزادراه تهران- شمال ۱۸۰ کیلومتر است که در هفته دولت از مهم ترین قطعه آن بهره برداری می شود.

وی افزود: در حال حاضر مراحل آسفالت ریزی به طور کامل انجام شده است و آخرین عملیاتی ایمنی مسیر هم در دست  اجرا است.

نورزاد با اشاره به اینکه اجرای پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارند،‌ گفت: سیاست دولت کلنگزنیهای جدید نیست.  

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین درباره آزادراه تهران- شمال گفت: پس از ۱۸ سال بالاخره قطعه یک آزادراه سال آینده به افتتاح می رسد.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه خوشبختانه عزم و اراده برای اتمام پروژه آزادراه تهران- شمال به وجود آمده است،‌ اظهار کرد: در حال حاضر شش پیمانکار در قطعه یک مشغول به کار هستند و پیشرفت فیزیکی در قطعه یک سرعت قابل توجهی دارد.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان،‌ گفت: قرارداد ساخت قطار سریع السیر تهران- قم – اصفهان با چینی ها در مرحله نهایی شدن است و پس از عقد قرارداد بلافاصله مراحل اجرایی پروژه شروع می شود.    

نظر شما