شناسهٔ خبر: 108464 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری ایلام خبر داد؛

۱۵۰کیلومتر از جاده‌های ایلام روکش آسفالت شد

آسفالت.JPG معاون راهداری ایلام گفت: در سال گذشته و در قالب طرح سراسری،۱۵۰کیلومتر از راههای شریانی استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه اصلاح و بهسازی جاده‌های استان در تمام شهرستان‌ها در برنامه است، اظهار داشت: طی یکسال گذشته ۱۵۰کیلومتر از جاده‌های اصلی و فرعی استان لکه‌گیری و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: همچنین لکه گیری راه های این استان با بیش از ۱۱ هزار تن آسفالت به طول بیش از ۹۵ هزار مترمربع انجام شده است.

معاون راهداری ایلام یادآور شد: این اقدام در راستای اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری و با هدف ارتقای ایمنی و کاهش استهلاک خودروها با اولویت جاده‌های شریانی انجام شده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: عملیات خط کشی یک هزار و ۶۵۰ کیلومتر از راه های ارتباطی این استان در سال گذشته اجرا شده است.

رضایی گفت: در سال جاری علاوه بر خط کشی راه ها، نگهداری ۱۷۴ چراغ چشمک زن و ۹ برج نوری، ۱۰۲کیلومتر شیب شیروانی و شناسایی تجاوز به حریم ۱۳۸ عدد از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۲ کیلومتر روشنایی راه و تونل، ۲ و نیم کیلومتر نصب و تعمیرات گاردیل، ۱۲کیلومتر نیوجرسی و بیش از ۷۳۶ هزار متر مربع آزاد سازی حریم انجام شده است