شناسهٔ خبر: 108496 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جاده خلخال-کوثر تا یک هفته آینده بازگشایی می شود

کلیم اله وثوقی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی جاده خلخال - کوثر تا یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از  اردبیل ،کلیم‌الله وثوقی در بازدید از عملیات ریزش برداری در محور گیوی-خلخال با اشاره به مسدود شدن این مسیر در ۹ کیلومتری جاده گیوی - خلخال حوالی آبگرم بر اثر ریزش کوه در روز جمعه  اظهار کرد: راهداران استان بلافاصله با دستگاه‌های راهداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی فعالیت خود را برای ریزش برداری و بازگشایی آغاز کردند.

وی حجم ریزش در این جاده را حدود ۱۰ هزار مترمکعب ذکر کرد و افزود: در این مدت جاده جایگزین برای تردد خودروها خلخال - فیروزآباد تعیین شده است.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیـل هم به رانندگان و مسافران توصیه کرد: برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه جاده گیوی - خلخال به طول حدود ۲۰ کیلومتر عمدتا در منطقه‌ای کوهستانی قرار داردخاطرنشان کرد: شهر گیوی در ۸۵ کیلومتری و خلخال در ۱۰۵ کیلومتری جنوب اردبیل واقع شده است.