شناسهٔ خبر: 108517 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار خبرداد:

اجرای عملیات تعریض و ایمن سازی سه راهی شورکا شهرستان جویبار

مازندران - راهداری سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار از اجرای عملیات تعریض محور ارتباطی جویبار-کوهی خیل و حذف نقطه پر تصادف سه راهی شورکا و ایمن سازی این محور خبر داد.

 به گزارشپایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از  مازندران حمید محمدی عنوان کرد: با پیگیری های به عمل آمده واختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و با هدف رفع سانحه خیزی این محور ، عملیات تعریض و ایمن سازی به طول  یک کیلومتر در دو باند رفت و برگشت در دست اجراست.

وی خاطر نشان ساخت : محور ارتباطی جویبار به کوهی خیل یکی از محورهای  مهم و پرتردد شهرستان محسوب شده که ایمن سازی آن جز برنامه های این اداره است.

 محمدی همچنین از تعریض سه راهی قدس واقع در محور لاریم به بهنمیر این شهرستان به طول ۷۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال خبر داد و گفت: ایجاد یک راه ایمن و مناسب برای کاربران جاده ای جز دغدغه های این اداره بوده ، از این رو تلاش می شود تا با بکارگیری تمام امکانات و تجهیزات در جهت ساختن یه راه مناسب و استاندارد گامی ارزنده برداشت.

سرپرست نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جویبار در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح نمود : اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها ، شانه سازی ،رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل ، آشكار سازي نقاط پر تصادف ، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما ، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل ، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم و لکه گیری با آسفالت سرد و گرم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.