شناسهٔ خبر: 108552 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خبر داد:

پاسخگویی به درخواستهای مردمی در اولویت اول دستگاه قرار گیرد

شورای معاونین مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در دسترس بودن مدیران دستگاه به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، (استان کرمانشاه) مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در اولین جلسه شورای معاونین پس از انتصاب خود گفت: پاسخگویی بی واسطه به مراجعین علاوه بر روزهای مشخص شده ملاقات عمومی از اولویت های عملکرد دستگاه باشد.

وی تاکید کرد: رسیدگی و پاسخگویی به مراجعات مردمی و پیگیری مطالبات مراجعین از اولویت های دولت سیزدهم بوده و به طبع همه دستگاه های اجرایی موظف به پیروی از این مهم هستند.

آهکی همچنین اعلام کرد: به مدیریت مشارکتی معتقد بوده و آنچه بعنوان تصمیم و تصویب مشخص خواهد شد، قطعا برآیند نظرات همه معاونین و روسای ادارات خواهد بود.

در این جلسه همه معاونین ضمن گزارش عملکرد، به تبیین مسیر آتی فعالیت حوزه های خود پرداختند.