شناسهٔ خبر: 108555 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد:

آماده افتتاح بودن دو پروژه مهم بازآفرینی در آستانه سفر ریاست جمهور

محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ازآمادگی برای افتتاح پروژه های اورژانس اجتماعی گلستان و فرهنگسرای نسیم شهر در آستانه سفر ریاست جمهور به این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: دو پروژه در جنوب غرب استان در شهرهای گلستان و نسیم شهر ساخته شده اند که یکی فرهنگسرای زیبای نسیم شهر بوده که در منطقه ای محروم با هزینه ای قریب به ۱۳ میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.  نسیم شهر با جمعیت ۲۰۰ هزار نفر از شهرهای مهم حاشیه ای استان تهران است که جمعیت حاشیه نشین و سکونتگاهی آن بسیار زیاد است.

وی زیربنای فرهنگسرای نسیم شهر را ۲۱۴۱ متر در سه طبقه با سازه بتونی اعلام کرد و گفت: برای پروژه مذکور ۲۴۰ متر مربع دیوار کشی و ۷۴ متر مربع نیز محوطه سازی انجام شده است.

محبت خواه افزود: در مجموعه زیبای فرهنگسرای نسیم شهر یک سالن اجتماعات با مجهزترین سیستم ها نیز آماده بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از آماده شدن پروژه دوم بازآفرینی، پروژه اورژانس اجتماعی گلستان با هرینه کرد ۳۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت این ساختمان نیز در ۴ طبقه آماده بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ساخت اورژانس اجتماعی در شهرهای استان تهران را با وجود ساکنین زیاد محلات سکونتگاهی و بافتهای ناکارآمد میانی و جمعیت زیاد مهاجران از استانهای جنوبی کشور امری مهم توصیف کرد و گفت: جمعیت حاشیه ای و سکونتگاهی استان تهران نیاز به خدمات اجتماعی وسیع تر و گسترده تری دارد.