شناسهٔ خبر: 108575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

جابجایی ۱۳۰ هزار نفرمسافر در یک ماهه گذشته

اتوبوس.jpg رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:در یک ماهه گذشته ۱۳۰ هزار نفر مسافر از استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از اردبیل، فتح اله پورصالح در بازدید از پایانه مسافری خلخال با بیان اینکه این تعداد مسافر در قالب ۲۲ هزار و ۲۴۲سفر از استان جابجا شده اند افزود:این رقم جابجایی مسافرنسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۱۳۵ هزار نفر بود ۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی از فعالیت هزار و ۱۱۰ ناوگان مسافری در استان اردبیل خبرداد وتصریح کرد:۷۱ هزار و ۷۵۷ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس،۷هزار و۲۵۵ نفر با مینی بوس و ۵۱ هزارو ۶۹۵ نفر مسافر نیز باوسیله نقلیه سواری از استان جابجا شده اند.

رئیس اداره حمل ونقل مسافر راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت ۵۴ شرکت داخلی مسافربری را در استان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:۲هزار و ۵۲۲ راننده در حوزه مسافر در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

پورصالح با اشاره به فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان،از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه های مسافربری و یاراننده را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.