شناسهٔ خبر: 108618 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی خبر داد:

رفع تصرف اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش ۱۰۰ميليون تومان

عكس طرقبه شانديز.jpeg فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقريبي ۲۰ متر مربع در شهرستان طرقبه و شاندیز خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت سازمان ملي زمين و مسكن در اراضی ملي پلاك ۱۱۷ اصلي موسوم به كال بندر شهرستان طرقبه و شاندیز، مشاهده شد شخصي در زمینی به مساحت تقريبي ۲۰ متر مربع كه به ارزش مبلغ ۱۰۰ ميليون تومان بوده، اقدام به احداث استخر ذخيره آب نموده است که با آرای صادره از مراجع قضایی نسبت به قلع و قمع و رفع تصرف این اراضی اقدام شد.  

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي اعلام کنند.