شناسهٔ خبر: 108620 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل خبرداد:

عملیات بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان بابل

مازندران - روکش رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از عملیات روکش آسفالت راه روستایی "سفید طور –ناریوران" و بهسازی و آسفالت راه روستایی "کلاگر محله – ارمک "شهرستان بابل به طول جمعا ۲ کیلومتر با اعتبار بالغ بر۲۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی از مازندران ،یاسر ابراهیمی اظهار داشت: روکش آسفالت راه روستایی سفید طور –ناریوران شهرستان بابل به طول۱ کیلومتر با اعتبار  بالغ بر۱۰ میلیارد ریال و همچنین احداث آسفالت راه روستایی کلاگر محله به ارمک بطول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی تصریح کرد: راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

 ابراهیمی در ادامه به اقدامات ایمن سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح کرد: اقدامات ایمن سازی از قیبل تامين روشنايي و رفع خاموشی ، پاکسازی و زیبا سازی حریم راه ها، شانه سازی، رنگ آمیزی پایه های تابلو و نرده های پل، آشكار سازي نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاري قوس ، مسيرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهي و افزايش اثر بخشي علايم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن سازی این اداره  است.