شناسهٔ خبر: 108644 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

معاون بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد؛

بندر نوشهر بهترین نُرم تخلیه را در میان بنادر شمالی کشور داراست / تامین تجهیزات به‌روز تخلیه و بارگیری برای بندر نوشهر

بندر نوشهر معاون بندری اداره‌کل بنادر و دریانوردی مازندران از تامین تجهیزات به‌روز تخلیه و بارگیری برای بندر نوشهر خبر داد.

سعید کیاکجوری معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با اشاره به بهبود فرایندهای تخلیه کالاها در بندر نوشهر با تامین تجهیزات مورد نیاز، گفت: در حال حاضر بندر نوشهر بهترین نُرم تخلیه را در میان بنادر شمالی کشور داراست و با سرعت مناسبی کار تخلیه کالاها را انجام می‌دهد.

وی افزود: به تازگی تجهیزات بیشتر و به‌روزی را به تجهیزات موجود در بندر نوشهر اضافه کرده‌ایم؛ از جمله سه دستگاه مکنده غلات را از بنادر جنوبی به بندر نوشهر منتقل و آنها را بازسازی کرده‌ایم که الان در دست بهره‌بردای هستند. ضمن اینکه یک دستگاه جرتقیل هم از بنادر جنوبی در حال حمل است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اضافه کرد: علاوه بر این، بخش خصوصی فعال ما در بندر نوشهر ۴ دستگاه لودر را که از تجهیزات اصلی در زمینه تخلیه و بارگیری است، به تجهیزات موجود اضافه کرده است. در مجموع بندر نوشهر یکی از بهترین بنادر شمالی از حیث نگهداری و ماندگاری کالا بالاخص غلات در انبارها است و کالاها با کمترین آلودگی و آسیب‌دیدگی، تخلیه و بارگیری می‌شوند.