شناسهٔ خبر: 108672 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری استان خبر داد:

جابجایی ۲۲۶ هزارتن کالا در استان اردبیل

حمل کالا آذربایجان غربی رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۲۶ هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،وحید میرمحمدی در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مرزی بیله سوار گفت: برای جابجائی این میزان کالا در فروردین سال جاری بیش از ۱۴هزار برگ بارنامه نیز صادر شده است.

وی بیشترین جابجایی کالای استان را مربوط به شهرستانهای اردبیل ، پارس آباد،نمین و بیله سوار دانست و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار در استان کاملا عادی و روان است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی،سیمان،آب معدنی،انواع چوب، شمش آهن و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده استان در یک ماه گذشته عنوان کرد .

میرمحمدی خاطر نشان کرد: ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری و ۱۱هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون راهداری نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می شود از مردم ،رانندگان و صاحبان کالا  خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.