شناسهٔ خبر: 108679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اعلام کرد:‌

سود دوران مشارکت ۳۰۰ میلیون تسهیلات بافت فرسوده ۹/۵ درصد و ۵۰ میلیون آن ۱۸ درصد

dastgheybi.jpeg مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : مالکین اراضی و واحد‌های فرسوده واقع در بافت فرسوده شهری ، در انتخاب تسهیلات ساخت در بافت فرسوده و یا خارج آن مختار هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در بوشهر، سید محمود دستغیبی گفت : در راستای سیاست های  دولت مردمی و خدمتگزار و برنامه های ابلاغی  وزارت راه و شهرسازی، از کلیه مالکین اراضی و واحد‌های فرسوده مسکونی دعوت میشود جهت ساخت مسکن مورد نیاز خود و سایرین که امکان تقسیط تسهیلات بنام خود را دارند، از ظرفیت ایجاد شده جهت این امر به آدرس اینترنتی  www.saman.mrud.ir  سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

دستغیبی افزود : مالکین اراضی و واحد‌های فرسوده واقع در بافت فرسوده شهری، در انتخاب تسهیلات ساخت در بافت فرسوده و یا خارج آن مختار  هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی درباره جزییات دریافت تسهیلات خارج بافت فرسوده بیان کرد : در شهر بوشهر، ۳۵۰ میلیون و در سایر شهر های استان ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد و این تسهیلات بدون نیاز به سپرده ، ۱۸ درصد در اقساط ۱۷ ساله است.

وی اضافه کرد : تسهیلات درون بافت فرسوده، در همه شهرها ، ۳۵۰ میلیون تومان می باشد و سود دوران مشارکت ۳۰۰ میلیون آن ۹/۵ درصد و ۵۰ میلیون آن ۱۸ درصد است که بعد از اتمام کار و قبل از قسط بندی ۱۵۰ میلیون این تسهیلات بصورت نقدی تسویه و ۲۰۰ میلیون تومان باقیمانده با سود ۱۸ درصد قسط بندی می‌شود.

 دستغیبی افزود : هم استانی های گرامی که قصد بهره مندی از این تسهیلات این طرح  را دارند جهت استفاده از تسهیلات خارج بافت و یا داخل بافت فرسوده  گزینه مربوطه را در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس پیش گفته ، انتخاب نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.