شناسهٔ خبر: 108720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون وزیر:

جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد

فخاری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در قزوین که همزمان با سفر رئیس محترم جمهور به استان انجام می‌شود، آخرین وضعیت تامین زمین و پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان قزوین بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان قزوین)، این جلسه با حضور علیرضا فخاری مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد سرلک مدیر کل مطالعات و نظارت بر طرح های توسعه عمران وزارت راه و شهرسازی و مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی، برگزار شد.

 در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت متقاضیان ثبت نام مسکن و آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

علیرضا فخاری در این جلسه گفت: رفع موانع جهت تحویل پروژه های مسکن طبق برنامه های زمان بندی شده ضرورت دارد و باید در اولویت قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و با هدف حل مسائل و مشکلات موجود برای کارگزار و پیمانکار پروژه در خصوص عقد قرارداد و تخصیص پروژه، دستگاههای متولی و همچنین کارگزار و پیمانکار پروژه باید مسائل و مشکلات خود را عنوان کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گرفته و حل و فصل شود.


 مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، تاکید کرد: تحویل پروژه در موعد مقرر به مردم، مهم ترین موضوعی است که باید مد نظر قرار گرفته و موانع و مشکلات در این راستا حل شود.