شناسهٔ خبر: 10873 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

اختصاصی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی/

نامه معاون راه روستايي به وزیر راه‌ و شهرسازی برای ادغام بخش مسکن روستایی در معاونت راه‌روستایی

ساختمان وزارت راه و شهرسازی معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای به دکتر آخوندی خواستار ادغام بخش مسکن روستایی در معاونت راه روستایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ موضوع ادغام بخش مسکن روستایی در معاونت راه روستایی موضوعی بود که امروز در نشست خبری معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

حسین میرشفیع درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره جزئيات اين ادغام گفت: نامه‌ای به دکتر آخوندی درباره ادغام بخش مسکن روستایی در معاونت راه روستایی وزارتخانه ارسال کرده‌ایم تا ساختار مناسبی برای بخش روستایی پیش‌بینی شود.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی افزود: نامه ارسالی به وزیر راه و شهرسازی برای بررسی‌های کارشناسی به دکتر اصغر فخریه کاشان مشاور وزیر و رئیس شورای هماهنگی و سیاست‌گذاری تأمین مالی خارجی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی ارجاع شده است.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی ما از نظر اجرایی با هماهنگی‌هایی که با دستگاه‌های مختلف صورت می‌دهیم مشکلی نداریم ولی از نظر ساختاری مسئولیت‌های حوزه روستایی میان بنیاد مسکن٬ سازمان راهداری و بخش‌های مختلف پخش هستند.

متن نامه مذکور به شرح ذیل است:​

نظر شما