شناسهٔ خبر: 108733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل صورت گرفت:

ارائه آموزش و بسته های فرهنگ ایمنی بین یک هزار دانش آموزان خوزستان

روز ایمنی حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل و نقل جاده ای خوزستان از ارائه آموزش و بسته های فرهنگ ایمنی بین یک هزار دانش آموز حاشیه راه های استان به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان،  غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های ارتقاء فرهنگ ایمنی و به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل دوره های آموزشی ایمنی عبور و مرور برای برای یک هزار دانش در ۱۰ مدرسه حاشیه راه های شهرهای بهبهان و کارون برگزار شد.

وی با بیان اینکه  این دوره ها در  دیگر شهرهای استان از جمله اهواز، حمیدیه و خرمشهر ادامه خواهد داشت، افزود: علاوه بر ارائه آموزش، بسته های فرهنگی شامل راکت ایست، جلیقه گذربان و بسته های آموزشی و نوشت افزار نیز در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: اجرای طرح آموزش ایمنی کاربران جاده‌ ای در چهار گروه عابرین پیاده، راکبان موتور، وانت بار‌ها و ادوات کشاورزی، توزیع کلاه ایمنی به مورتو سواران، نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه فعالیت ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای، حضور در مدارس حاشیه راه‌های استان برای ارائه آموزش های ترافیکی، نصب بنر حاوی پیام های ایمنی در مراکز تجمع رانندگان و مجتمع های خدماتی-رفاهی در جاده‌ ها همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.