شناسهٔ خبر: 108836 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

احداث و بهره‌برداری از انبار چندمنظوره ۹۰۰۰ متری بندر شهید بهشتی پیش از موعد

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندر شهید بهشتی چابهار مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری پیش از موعد پروژه سرمایه‌گذاری احداث انبار ۹۰۰۰ متری چندمنظوره در بندر شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح‌های سرمایه‌گذاری برای ارتقای ظرفیت نگهداری و پذیرش کشتی‌های حامل کالاهای اساسی زودتر از برنامه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در راستای افزایش ظرفیت انبارش کالا، تسریع در تخلیه و بارگیری، نگهداری استاندارد کالا، افزایش ظرفیت پذیرش کشتی و دپوی کالاهای صادراتی، وارداتی و ترانزیتی؛ با سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبان ماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی احداث یک باب انبار نگهداری کالا در زمینی به مساحت ۱.۷ هکتار با مدت قرارداد ۲۰ ساله و به صورت BOT در بندر شهید بهشتی آغاز که خوشبختانه زودتر از برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری رسید.

آقایی با اشاره به محقق شدن سرمایه‌گذاری ۲۱۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و وضعیت مطلوب پروژه‌های سرمایه‌گذاری گفت: توسعه زیرساخت‌های لجستیکی بندر چابهار با استفاده از طرح‌های بخش خصوصی و توسعه کسب و کارهای بندری و ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف سال جاری است.