شناسهٔ خبر: 108852 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:‌

سایت ۱۲۳۲ واحدی مسکن مهر پیشوا به شهرداری واگذار می شود

 روند ساخت پروژه ۷۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهر رباط کریم با هدف توسعه شهری، خدمت رسانی به شهروندان و تحقق کاربری ها سایت مسکن مهر پیشوا،طی یک تفاهم نامه به شهرداری این شهرستان واگذار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل گفت: واحدهای مسکونی این سایت به کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان واگذار شده و ۴۰۰  واحد باقیمانده نیز با متمم جدید تفاهم نامه به ارگانهای خدمات رسان و اقشار محروم و ضعیف جامعه واگذار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون در حوزه خدمات روبنایی دو مدرسه احداث شده و مطالبق قوانین و ضوابط تحویل و تحول سایتها و مصوبات شورای مسکن مقرر گردید که کل سایت به شهرداری واگذار گردد.

محبت خواه در خصوص مفاد تفاهم نامه و صورتجلسه تحویل سایت به شهرداری پیشوا گفت: در اختیار قراردادن چهارقطعه زمین در سایت مذگور با کاربری پارک و فضای سبز با حفظ مالکیت دولت ،ارائه صورت وضعیت خدمات روبنایی توسط شهرداری جهت واگذاری و تهاتر قطعات با کاربری تجاری و قیمت کارشناسی همچنین احداث کلانتری، آتش نشانی ،معابر و فضای سبز با قطعات واگذاری شده مطابق مصوبه هیات نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و تایید و تنفیذ سازمان ملی از جمله موارد تفاهم نامه اخیر شهرداری پیشوا و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بوده است.

وی واگذاری کاربری های غیرمسکونی را طبق ضوابط در قبال ارائه طرح و اعتبار مصوب به متولیان اعلام کرد و گفت" در غیر اینصورت در قالب مزایده قطعات به فروش خواهد رسید.