شناسهٔ خبر: 108872 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۱۴کیلومتر از محور اردبیل – سرچم بزودی زیر بار ترافیک می رود

محبوب حیدری - اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۱۴کیلومتر از محور اردبیل – سرچم بزودی زیر بار ترافیک رفته و ۲۵ کیلومتر نیز تا پایان سال بهره برداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل – سرچم با اعلام این مطلب اظهار کرد: طول جاده محور اردبیل – سرچم ۱۷۸ کیلومتر است که اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن بالای ۵ هزار میلیارد تومان است.

وی گفت: توسعه محور اردبیل - سرچم در بهبود تردد مردم استان به مرکز کشور اثرگذار خواهد بود و با توجه به روند پیشرفت پروژه ، در چند روز آینده ۱۴ کیلومتر از آن بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: توسعه راه‌های استان اردبیل به ویژه چهار بانده کردن جاده اردبیل - سرچم بصورت جدی پیگیری می‌شود.

حیدری با توجه به اهمیت احداث باند دوم این مسیر گفت: طبق برنامه ریزی ها تا پایان فصل کاری امسال ۲۵ کیلومتر دیگر نیز از این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص قطعات پروژه نیز خاطر نشان کرد : پروژه اردبیل - سرچم به  ۷ قطعه تقسیم شده که هم اکنون قطعه ۱ و ۲  تقریبا تکمیل شده ، قطعه ۳ بطول ۲۵ کیلومتر ، قطعه ۴ بطول ۳۰ کیلومتر ، قطعه ۵ و ۶ بطول ۴۳ کیلومتر در حال مطالعه است و قطعه ۷ بطول ۴۵ کیلومتر به پیمانکاران واگذار ، پروژه فعال و در حال تکمیل شدن است.