شناسهٔ خبر: 108894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف افزایش خدمات به جامعه روستایی و افزایش تولید انجام گرفت:

برنامه ریزی برای بازنگری طرح های هادی روستایی استان تهران

محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از برنامه بازنگری طرحهای هادی روستایی طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: در جلسات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی عشایری و آمایش سرزمین بازنگری طرحهای هادی روستاهای تهران در اولویت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از بازنگری سه طرح روستایی در جلسه جدید کارگروه امور زیر بنایی مرتبط با روستای قمی آباد شهر قلعه نو، محمودآباد شهر خاوران و حاج موسی در بخش آفتاب شهرستان تهران خبر داد و گفت: بازنگری طرحهای هادی روستایی که دو سال از عمر آنها می گذرد ضروری و در دستور کار این اداره کل است.

وی افزود: طرح های هادی روستایی با اهدافی از جمله ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها با توجه به شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، تأمین عادلانه امکانات و خدمات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی، بهبود مسکن روستائیان و خدمات عمومی و محیط زیستی اجرایی می شود و هدف اصلی آن افزایش رونق تولیدات روستایی است.

لازم به ذکر است که معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مدیران کل دستگاههای اجرایی و مسئولان کل نهادها و دستگاههای ذیربط از اعضاء کارگروه زیر بنایی هستند.