شناسهٔ خبر: 108927 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس دفتر نظامات آموزشی، تدوین ضوابط و استانداردها:

سمینار " الگوی تهیه گزارش‌های طرح اختلاط آسفالت داغ" برگزار شد

عملیات روکش آسفالت - کرمانشاه کارشناس دفتر نظامات آموزشی، تدوین ضوابط و استانداردها از برگزاری سمینار تخصصی الگوی تهیه گزارش‌های طرح اختلاط آسفالت داغ به روش "مارشال" در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نادر محمودی ‎نیا، کارشناس دفتر نظامات آموزشی، تدوین ضوابط و استانداردها گفت: صبح امروز یک‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه، سمینار تخصصی الگوی تهیه گزارش‌های طرح اختلاط آسفالت داغ به روش "مارشال" با هدف تبیین جنبه‌های مختلف الگوی جدید گزارش طرح اختلاط آسفالت داغ در محل سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وی با بیان اهداف این سمینار گفت: این سمینار با هدف تدوین یک الگوی جامع و کامل طرح اختلاط آسفالت داغ برگزار و اهم مطالب و مفاهیم ویرایش‎ شده در گزارش‌ها با نگاهی به آخرین نسخه آئین ‎نامه‌ها و استانداردها بررسی و تشریح شد.

بنابراین گزارش در این سمینار، جلسه پرسش و پاسخ به منظور تبادل نظرات و رفع موارد ابهام مرتبط با آئین‌‎نامه‌ها و استانداردهای داخلی و بین‌المللی، با مشارکت معاونان فنی و کارشناسان مقاومت مصالح آزمایشگاه ستاد و استان‌ها  برگزار و شرکت کنندگان نقطه نظرات خود را بیان کردند.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفتنی است الگوی گزارش‌های‎ طرح اختلاط آسفالت داغ توسط دفتر نظامات آموزشی، تدوین ضوابط و استانداردها با همکاری دفتر امور فنی و آزمایشگاه قیر و آسفالت شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال گذشته تهیه شده بود که ویرایش نهایی آن پس از ابلاغ آزمایشی و جمع‎آوری نقطه‎نظرات آزمایشگاه‎های استان‌‎ها، در ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام و به پایان رسید.