شناسهٔ خبر: 108941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازي اردبيل خبر داد:

تأمين زمين رايگان برای ايثارگران/ محدوديت ساخت مسكن نداريم

محبوب حیدری - اردبیل مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل گفت: زمين مورد نياز براي احداث مسكن ايثارگران، خانواده‌هاي شهدا و جانبازان به شكل مطلوب و مناسب انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت  راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، محبوب حيدري مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در گردهمایی و هم اندیشی با ایثارگران وزارت راه و شهرسازی ویژه ایثارگران دستگاههای زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل که با حضور مشاور عالی محترم وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران در محل سالن همایش فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار گردید اظهار کرد: آرامش ، امنيت و آسودگي خاطر امروز را مرهون شهدا ، ايثارگران و جانبازان هستيم كه با تمام وجود سعي كردند از كيان اين سرزمين دفاع كنند.

وی تصریح کرد: ما هم سعی می کنیم در سنگر خدمت رسانی به مردم صادقانه عمل کرده و ورود کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای جامعه ایثارگران و خانواده های شهدا با هدف ساخت مسکن خبر داد و گفت: ما تلاش کردیم تا با اولویت زمین مورد نیاز را در شهرهای مختلف برای طرح نهضت ملی مسکن تامین کنیم.

حیدری برنامه وزارت راه و شهرسازی را ساخت چهار میلیون مسکن در مدت چهار سال اعلام کرد و افزود: در استان اردبیل نیز این برنامه با تولیت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن آغاز شده و به غیر از اردبیل در سایر شهرستان ها تامین زمین و ساخت واحدهای مسکونی آغاز شده است.

وی بیان کرد: در دو سه ماه آینده در مرکز استان نیز تامین زمین برای ساخت واحدهای مسکونی انجام می شود تا بدون محدودیت بتوانیم برای متقاضیان واجد شرایط تولید و تحویل مسکن را انجام دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: براي همه متقاضيان به ويژه جامعه ايثارگران مشكلي در تأمين زمين و مسكن مورد نياز نداريم و سعي ما بر اين است تا در خدمت اين خانواده‌هاي ارزشمند باشيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: در تأمين زيرساخت‌ها و زمين مورد نياز براي ساخت مصلاها، بيمارستان‌ها، مدارس و مساجد اداره كل راه و شهرسازي و همكاران پرتلاش اين مجموعه تلاش مي‌كنند تا وظيفه خود را به شايستگي انجام دهند و برای ساخت این مجموعه ها در اختیار دستگاه های مرتبط قرار دهد.

حيدري اضافه كرد:‌ در كنار مسكن، در بحث ساير زيرساخت‌ها به ويژه راه و توسعه بزرگراه‌ها در استان اقدامات مناسبي آغاز شده كه در سال‌هاي آينده با بهره‌برداري از اين طرح‌ها تردد ايمني را در جاده‌هاي استان اردبيل شاهد خواهيم بود.

وی به توسعه ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان به عنوان یک حرکت انقلابی و جهادی اشاره و خاطرنشان کرد: ارزش این طرح های توسعه بزرگراهی بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان است که در سال های آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

در اين مراسم كه با حضور مشاور وزير راه و شهرسازي در امور ايثارگران برگزار شد، از خانواده‌هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران دستگاههای زيرمجموعه وزارت راه و شهرسازي در استان اردبيل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

مداحی و اجرای تواشیح از دیگر برنامه های این گردهمایی بود و یاد و خاطره شهدا و سلحشوران هشت سال دفاع مقدس با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

برچسب‌ها: