شناسهٔ خبر: 108952 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بشرویه

اتمام عملیات روکش آسفالت به طول بیش از ۳ کیلومتر از محور بشرویه- ارسک

روکش آسفالت محور بشرویه- ارسک.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه از اتمام عملیات روکش ماسه آسفالت در محور بشرویه- ارسک در حوزه شهرستان بشرویه به طول۳ کیلومتر و ۷۰۰ متر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان جنوبی، محمد خیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان بشرویه و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای، روکش آسفالت  در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: این پروژه بصورت امانی و در مدت زمان یک هفته از ۲۹ فروردین ماه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات با مصرف ۴۰ تن قیر و ۷۵۰ تن آسفالت به  مبلغ هشت میلیارد ریال از اعتبارات ملی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، اظهار کرد: طول محور  ارسک – بشرویه  ۲۴ کیلومتر است که  ۱۸  کیلومتر از محور مذکور در سال گذشته روکش شده و ادامه مسیر تا محل سه راهی ارسک  روکش آن انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: ارتقاء وضعیت شبکه راههای مواصلاتی اصلی  بشرویه- طبس و بشرویه – فردوس از اولویت‌های مهم این اداره بشمار می رود که این امر نیازمند  اعتبارات استانی و ملی است.

خیری ، رسیدگی مناسب به راههای اصلی و فرعی و روستایی شهرستان بشرویه را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان کرد و افزود: با تخصیص اعتبارات استانی در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محورهای حوزه استحفاظی این اداره فراهم می‌شود.

وی ، درخصوص پروژه های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، عنوان کرد: پروژه تکمیل و بهره برداری از راهدارخانه ارسک روکش آسفالت محورهای اصلی بشرویه- طبس و بشرویه – سه راهی ، روکش راههای روستایی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بشرویه ، است که در سال جاری و آینده عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

خیری ، در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان بشرویه دارای بیش از  ۵۴۶  کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش محورها ، همه ساله به تناسب اعتبارات و یا با تامین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می گیرد که با توجه به خرابی رویه های آسفالتی محورها و نیز اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.