شناسهٔ خبر: 10896 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان هواپیمایی کشور مطرح كرد

بررسی فنی و میزان تطابق سوخو با شرایط آب و هوایی کشور / ارائه تسهیلات برای خرید هواپیمای صفر

علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه در حال بررسی فنی هواپیمای "سوخو "به لحاظ سنجش میزان تطابق با شرایط آب و هوایی کشور هستیم، گفت: باید به شرکت‌های هواپیمایی کمک کرده و تسهیلات ارائه دهیم تا توانایی خرید هواپیمای صفر را پیدا کنند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي علی عابدزاده، با بیان اینکه درحال بررسی فنی هواپیمای "سوخو" به لحاظ سنجش میزان تطابق با شرایط آب وهوایی کشور هستیم،به خانه ملت گفت:باید هواپیما را از نظر  وزن فنی وتوانایی  بررسی کرده بعد درباره آن تصمیم گیری و مذاکره را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات صورت گرفته درباره خرید هواپیمای "سوخو" از طرف شرکت‌های هواپیمایی نیست،افزود: شرکت‌های هواپیمایی تا زمانی که اطلاعات کافی درباره هواپیما نداشته باشند، نمی توانند مذاکره درباره خرید انجام دهند.

خرید هواپیمای صفر پس از لغو تحریم‌ها

عابدزاده با بیان اینکه پس از لغو تحریم ها هواپیماها به مرور زمان نوسازی و جایگزین خواهد شد، ادامه داد:بعد ازلغو تحریم‌ها هواپیماهای صفر خریداری می شود و تمامی شرکت‌های هواپیمایی مایل هستند، هواپیمای نو در اختیار داشته باشند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با تاکید براینکه باید به شرکت‌های هواپیمایی کمک کرده و تسهیلات ارائه دهیم تا توانایی خرید هواپیمای صفر را پیدا کنند،تصریح کرد: بعد از لغو تحریم‌ها شرکت‌های هواپیمایی به طور مستقیم با دیگر شرکت های هواپیمایی وارد مذاکره شده و هواپیما خریداری می کنند.

نظر شما