شناسهٔ خبر: 108973 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور خبر داد:

ممنوعیت تردد درمحور چالوس /ترافيک سنگين در آزادراه تهران – قم و آزادراه تهران - شمال و محور هراز

وضعیت جاده ای کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در محورهای شمالی از ممنوعیت تردد درمحور چالوس خبر داد.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری ۱۳ اردیبهشت را اعلام کرد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام این مطلب که تردد از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در تونل البرز ترافیک سنگین است.

برقی ادامه داد: در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا انتهای مسیر و همچنین درمحور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشا و حدفاصل لاسم تا آب اسک ترافیک سنگین گزارش شده است و در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت رفت و برگشت تردد روان است.

وی با اشاره به اینکه محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اعلام کرد: در آزادراه تهران – قم محدوده های عوارضی، فرودگاه امام خمینی(ره) و شهرک صنعتی شمس آباد ترافیک سنگین است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های آذربایجان شرقی ، گلستان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.