شناسهٔ خبر: 109040 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه خبر داد؛

آماده باش حوزه راهداری کرمانشاه در آستانه مراسم یادواره بازی دراز

مهرداد آهکی کرمانشاه مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه از آماده‌باش کلیه پیمانکاران مسیرهای منتهی به سربل ذهاب با همه امکانات و ماشین آلات، به خدمات رسانی بازدید کنندگان مراسم بازی دراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی، مهرداد آهکی، مدیرکل راه و شهر سازی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران سرافراز عملیات بازی دراز، گفت: با توجه به استقبال چشمگیر هموطنان برای شرکت در یادواره بازی دراز امسال، حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای استان به سمت سرپل ذهاب بیشتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه حوزه راهداری و حمل نقل جاده‌ای در کنار پلیس، اورژانس، سازمان هلال احمر و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان ایام پر مشغله‌ای را پشت سر خواهد گذاشت، عنوان کرد: به همین منظور کلیه پیمانکاران این دستگاه اجرایی با تمامی امکانات خود جهت خدمات رسانی و همکاری با دستگاه‌های خدمات رسان در حالت آماده باش خواهند بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم پیاده‌روی و صعود به ارتفاعات بازی دراز در روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود و این آماده باش تا پایان سفر بازدید کنندگان در ۴۸ ساعت بعدی ادامه خواهد داشت.